محصولات آرمکس

اطلاعات تماس

[ Rmax Boards ]

تخته (صفحه)های عایق

یکی از مهمترین اجزای سیستم آرمکس، تخته های عایق EPS و XPS می باشد. ضخامت این تخته ها با توجه به شاخص U یا U-Value (معیاری برای اتلاف انرژی در یک عنصر ساختمانی همانند دیوارها، کف ها و سقف ها) تعیین می گردد.

برای تعیین U-Value یک ساختمان در بخش دیوارهای آن، طراح می بایست تمامی عناصر را بشناسد و ضخامت آن عناصر را بداند. هر یک از عناصر تشکیل دهنده دیوار، دارای مقاومت حرارتی خاصی (R-Value) است که از هدایت حرارتی آن عنصر (K-Value) و ضخامت آن (d) ناشی می شود. نحوه محاسبه مقاومت حرارتی اینگونه است:

مقادیر مقاومت حرارتی در تمامی عناصر تشکیل دهنده دیوار با یکدیگر جمع گشته و U-Value ترکیبی آن دیوار بدست می آید. یک قانون ساده در محاسبه U-Value وجود دارد. هر چه K-value ها، بیشتر باشند، مقدار U-Value بالاتر است و بالعکس.

هر چه U-Value بیشتر باشد، عملکرد حرارتی پوشش ساختمان، در وضعیت نامطلوبی قرار دارد و هر چه این شاخص کمتر باشد، نشان از عملکرد حرارتی مطلوب دارد.

جدول زیر، بیانگر ضخامت تخته های عایق آرمکس در شرایط مختلف است. بنابراین Rmax نشان دهنده شرایط مطلوب تر بوده و برند محصول، برگرفته از این موضوع است.

در تماس باشید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

    [ اطلاعات تماس ما ]

    بیایید یک پروژه را شروع کنیم

    در هر زمان با ما تماس بگیرید، ما سعی می کنیم  24 ساعته در روزهای کاری به تمام سوالات شما پاسخ دهیم. ما خوشحال خواهیم شد که به تمام سوالات شما پاسخ دهیم.

    آدرس:

    تهران، سعادت‌آباد، بلوار علامه طباطبایی، سی و چهار غربی، پلاک 3، طبقه 1

    کدپستی: 1997944911

    صندوق پستی:

    info@rmaxco.ir

    تلفن:

    021-88565495